Rakkaus ja järjestys
Niin paljon kuuluu rakkauteen, mutta arkistoon kaikki ei kelpaa.
4 arkistonhoitajaa, todellisia ammattilaisia
1 mittaamattoman arvokas muisto, joka uhkaa muuttua tarinaksi
(Hyi olkoon! Niin ei saa tapahtua!)
6 kategoriaa, koska jotain järjestystä on pakko olla
Kainalo, korva, kainalo, korva, kainalo, suu, korva, suu, suu
Voisimmeko ajatella niin, että menneisyyteemme meillä on enemmän vaikutusvaltaa kuin nykyisyyteemme?
Voimmehan unohtaa kokemamme rakkauden tai muistaa sen sata kertaa, laittaa sen tapahtumaan sata kertaa.
Aloitetaanko jo?
Työryhmä
- Ohjaus ja käsikirjoitus: Pipsa Enqvist (esitysdramaturgian maisteriopiskelija, taiteellinen opinnäytetyö)
- Esitysdramaturgia: Eeva-Maaria Halonen (dramaturgian ja näytelmän kirjoittamisen koulutusohjelma, maisteriopiskelija)
- Lavastus- ja pukusuunnittelu: Helka Saariniemi (esittävien taiteiden lavastuksen maisteriopiskelija, taiteellinen opinnäytetyö)
- Valosuunnittelu: Elli Kujansuu (valosuunnittelun koulutusohjelma, 2. vuosikurssin opiskelija)
- Äänisuunnittelu: Riku Vuorensola (äänisuunnittelun maisteriopiskelija)
- Äänisuunnittelun tekninen toteutus: Vertti Korkki (äänisuunnittelun 2. vuosikurssin opiskelija)
- Esiintyjät: Tuulia Eloranta (näyttelijäntaiteen maisteriopiskelija, taiteellinen opinnäytetyö), Corinne Mustonen (ruotsinkielisen näytteilijäntaiteen maisteriopiskelija), Sara-Maria Pirhonen (ruotsinkielisen näytteilijäntaiteen maisteriopiskelija), Denisa Snyder (näyttelijäntaiteen maisteriopiskelija), Helka Saariniemi, Eeva-Maaria Halonen
- Outside-eye: Minna Lund, Jaakko Pallasvuo
- Esineteatterikonsultaatio: Maija Linturi
- Spoken word -konsultaatio: Juho Kuusi
Keskustelutilaisuus
”Näyttämöessee – millainen teos se voisi olla?”
Keskiviikkona 21.9. esityksen jälkeen n. klo 16.
Keskustelemassa: Pipsa Enqvist, Henriikka Himma, Camille Auer, Corinne Mustonen ja Pontus Purokuru.
4 arkistonhoitajaa, todellisia ammattilaisia
1 mittaamattoman arvokas muisto, joka uhkaa muuttua tarinaksi
(Hyi olkoon! Niin ei saa tapahtua!)
6 kategoriaa, koska jotain järjestystä on pakko olla
Kainalo, korva, kainalo, korva, kainalo, suu, korva, suu, suu
Voisimmeko ajatella niin, että menneisyyteemme meillä on enemmän vaikutusvaltaa kuin nykyisyyteemme?
Voimmehan unohtaa kokemamme rakkauden tai muistaa sen sata kertaa, laittaa sen tapahtumaan sata kertaa.
Aloitetaanko jo?
Työryhmä
- Ohjaus ja käsikirjoitus: Pipsa Enqvist (esitysdramaturgian maisteriopiskelija, taiteellinen opinnäytetyö)
- Esitysdramaturgia: Eeva-Maaria Halonen (dramaturgian ja näytelmän kirjoittamisen koulutusohjelma, maisteriopiskelija)
- Lavastus- ja pukusuunnittelu: Helka Saariniemi (esittävien taiteiden lavastuksen maisteriopiskelija, taiteellinen opinnäytetyö)
- Valosuunnittelu: Elli Kujansuu (valosuunnittelun koulutusohjelma, 2. vuosikurssin opiskelija)
- Äänisuunnittelu: Riku Vuorensola (äänisuunnittelun maisteriopiskelija)
- Äänisuunnittelun tekninen toteutus: Vertti Korkki (äänisuunnittelun 2. vuosikurssin opiskelija)
- Esiintyjät: Tuulia Eloranta (näyttelijäntaiteen maisteriopiskelija, taiteellinen opinnäytetyö), Corinne Mustonen (ruotsinkielisen näytteilijäntaiteen maisteriopiskelija), Sara-Maria Pirhonen (ruotsinkielisen näytteilijäntaiteen maisteriopiskelija), Denisa Snyder (näyttelijäntaiteen maisteriopiskelija), Helka Saariniemi, Eeva-Maaria Halonen
- Outside-eye: Minna Lund, Jaakko Pallasvuo
- Esineteatterikonsultaatio: Maija Linturi
- Spoken word -konsultaatio: Juho Kuusi
Keskustelutilaisuus
”Näyttämöessee – millainen teos se voisi olla?”
Keskiviikkona 21.9. esityksen jälkeen n. klo 16.
Keskustelemassa: Pipsa Enqvist, Henriikka Himma, Camille Auer, Corinne Mustonen ja Pontus Purokuru.